یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

چهره ICT سال 1389 انتخاب شد

رحمتي

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴:۰۰


مراسم ویژه تقدیر از چهره برتر سال 1389 روز گذشته در هتل سیمرغ تهران برگزار شد و پرویر رحمتی به عنوان چهره ICT سال 1389 معرفی شد.

وایمکس نیوز -  این انتخاب از سوی هیات داوران ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات و به منظور تقدیر از مدیران و چهره‌های فعال عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشورمان انجام شده است.

رحمتی که از سوی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان رییس این سازمان برگزیده شده، تلاش بی‌وقفه‌ای در تثبیت این نهاد صنفی به عنوان پایگاه بخش خصوصی این صنعت داشته و توانسته تعامل مثبت و موفقی با دستگاه‌های گوناگون برقرار نماید.

همچنین برگزاری نمایشگاه الکامپ شانزدهم توسط سازمان نظام صنفی به نمایندگی از صنف و بخش خصوصی، از نکات مثبت کارنامه وی به شمار می‌رود.

در این مراسم که در هتل سیمرغ تهران و با حضور گسترده مدیران و دست‌اندرکاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز رسانه‌ها برگزار شد، از پرویز رحمتی مدیرعامل شرکت رایورز و رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تقدیر شد.

بزرگیان، معاون توسعه انسانی ریاست جمهوری در این مراسم با مثبت خواندن این برنامه، آن را عرصه مناسبی برای آشنایی با توان مدیران بخش خصوصی و تعامل مثبت آن با بخش دولتی ذکر کرد.

در این برنامه همچنین برای نخستین بار در کنار معرفی چهره برتر آی.سی.تی کشور، چهار مدیر دیگر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش آزاده داننده مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات بهاران، سید ولی فاطمی مدیرعامل شرکت توسن، ناصرعلی سعادت مدیرعامل شرکت ندارایانه، و محمود امیری رییس هیات مدیره گروه مادیران با گزینش هیات داوران به عنوان مدیران شایسته معرفی و مورد تشویق و قدردانی حضار قرار گرفتند.

گفتنی است که پرویر رحمتی چهارمین منتخب چهره سال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
در دوره‌های گذشته به ترتیب نصرالله جهانگرد(دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی)، رمضانعلی صادق‌زاده(رییس کمیته مخابرات مجلس)، و امیرحسین سعیدی نائینی(رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای) صاحب این عنوان بوده‌اند.

شایان ذکر است که مراسم ویژه تقدیر از چهره برتر سال 1389 طی مراسمی در روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ماه در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو